Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek zal zich voornamelijk bezighouden met wat een strikt wetenschappelijke benadering ons kan vertellen over de 'driehoeksverhouding' van elk woord. Elk woord is de synthese van een begrip, een uiting en een syntactische functie.Iemand die een woord kent, weet wat het betekent, weet hoe het uit te spreken en in welke context het gebruikt kan worden. Dat zijn geen drie onafhankelijke soorten kennis. Integendeel, het zijn verschillende aspecten ven één enkele eenheid.
Langues --- Histoire --- Linguistique --- Écriture --- Langage --- Acquisition --- Language and languages --- Historical linguistics. --- Linguistics --- Langage et langues --- Etymology --- History --- Etymologie --- 803 --- linguïstiek (gez) --- 800 --- taal --- wetenschappen --- #A9502A --- taalwetenschap --- Semantiek --- Taalwetenschap --- 800 Taalwetenschap. Taalkunde. Linguistiek --- Taalwetenschap. Taalkunde. Linguistiek --- Fonetiek. --- Linguïstiek. --- Ontcijfering. --- Schrift. --- Taalanalyse. --- Taalfilosofie. --- Taalkunde. --- Physiology of nerves and sense organs --- Lexicology. Semantics --- Psycholinguistics
Choose an application
Niet alleen kinderen, maar ook jongeren stellen zich vragen over zichzelf, de ander en de maatschappij. Dit boek is geschikt om met die jongeren, vooral op school maar ook daarbuiten, stil te staan bij deze vragen. Filosoferen wordt hier opgevat als een werkwoord en niet als een 'vak'.
Decroos, Johan. --- Filosofie --- Niet-confessionele zedenleer --- Secundair onderwijs. --- Didactics of secundary education --- filosofie --- filosoferen met kinderen --- Didactics of philosophy --- SO (secundair onderwijs) --- didactiek --- #SBIB:1H10 --- #SBIB:37H0 --- Academic collection --- filosoferen --- jongeren --- 476.8 --- secundair onderwijs --- 478.9 --- 485.9 --- Anders zijn --- Cultuur --- Filosoferen met kinderen --- Humor --- Natuur --- Omgangsvormen (Regels en afspraken) --- Secundair onderwijs --- Tijd --- Waarheid --- Wiskunde --- 458.9 --- Aarde --- Basisonderwijs --- Didactiek --- Filosoferen --- Fouten --- Getallen --- Lachen --- Lucht --- Samenleving --- Schoonheid --- Tellen --- Vrijheid --- Vuur --- Water --- 100 )* FILOSOFIE --- antropologie --- cultuurfilosofie --- epistemologie --- esthetica --- ethiek --- filosofie van de opvoeding --- humor --- natuurfilosofie --- rechtsfilosofie --- sociale filosofie --- taalfilosofie --- tijd --- 101 --- Ethiek --- 485.99 --- Filosoferen met jongeren --- Filosoferen met kinderen; ba.o. --- Filosofie ; kinderen --- 694 --- 371.3 --- Filosofie: inleidingen en algemene overzichten --- Pedagogie --- 1 --- didactiek basisonderwijs - geestelijke stromingen --- Overige vormingsgebieden --- Overige vakken; afzonderlijk --- Overige bijzondere onderwerpen --- Esthetica en filosofie --- toegepaste filosofie --- PXL-Education 2014 --- didactiek van de filosofie --- basisonderwijs --- Filosoferen met kinderen; ba.o --- Jeugd --- Oudheid --- China --- Romeinse Rijk --- Hellenisme --- Griekenland --- Hellas --- Film --- Literatuur --- Muziek --- Schilderkunst --- Tekenkunst --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Vrouw --- Jongere
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|